חברת השמירה עזבה עמדה והמשטרה סגרה את הכניסה לכותל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חברת השמירה עזבה עמדה והמשטרה סגרה את הכניסה לכותל
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר ארבעה ימים שמשטרת ירושלים סגרה את הכניסה לכותל דרך עמדת בידוק של שער יפו/ השוק . מתפללים רבים שהגיעו בימים האחרונים לכותל המערבי דרך שער יפו / השוק נאלצו ללכת ולהכנס לכותל דרך עמדת הבידוק של הרובע היהודי.
    הסיבה: עמדת הבידוק סגורה והמשטרה סגרה את הכניסה.

    רק להבהיר את מיקום הכניסה הקרוב וההכרחי לבאי הכותל המערבי: עמדת הבידוק ממוקמת מול עזרת הגברים בסוף גרם המדרגות ומשם אפשר ללכת או לשער יפו או דרך השוק. יהודים רבים המגיעים לכותל דרך מקום זה מפאת הנוחות והדרך הקצרה התלוננו בפני כתבינו כי כבר 4 ימים שהמקום סגור. צריך לזכור שבעמדות בידוק אחרות הנמצא בשטח יש לחץ בעקבות כך. המתפללים קוראים לאחראים לסדר את הענין בהקדם ובמיוחד שחג הפסח קרב והמונים מגיעים למקום הקדוש דרך מקום זה.

    ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה כי בשעות בהן חברת מודיעין אזרחי לא הקצתה מאבטחים לעמדת הבידוק, נאלצה המשטרה לסגור את העמדה למניעת כניסה בלתי מבוקרת ושמירה על ביטחונם של באי ומתפללי הכותל. יחד עם זאת המשטרה מתכוונת לנקוט בסנקציות כנגד החברה.

    פנינו לקרן למורשת הכותל ולרב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ לתגובה: "הקרן למורשת הכותל אינה אמונה על כניסה בשערי הכותל עם זאת הקרן תפעל מול המשטרה שמצב כזה לא ישנה".

    גורמים שנכנסו לעובי הסיפור אמרו בשיחה לכתבינו כי רב הכותל נלחם כל העת להסדיר חזרה את עמדת הבידוק ועושה הכל להשיב את פתיחת עמדת הבידוק בכל הזמנים.

    את תגובת חברת מודיעין אזרחי לא ניתן היה להשיג.



    0 תגובות